Re: Co kupic?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 23:55:41 MET

PhoeniX napisał(a) w wiadomości: <80sr2h$b0g$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>[...]
>
>A jakie procesory masz na S7 z porządnym FPU ?
>Tylko mi nie pisz, że ktoś może potrzebować sprzętu do prac biurowych
>bo ktoś taki kupuje pełne PII / PIII a nie bawi sie w Celerony i K6.

Co dla ciebie znaczy "porzadne" FPU. Bo jak dla jednych "porzadne" FPU moze
miec 486 a dla innych PIII. Moze chodzi ci o FPU Intela, ktore jest szybsze
w Celeronie niz w K6-2?
Tylko nie pisz, ze ktos moze potrzebowac komputera do skomplikowanych
obliczen matematycznych i zastosowan typu CAD, bo ktos taki kupuje Athlona
lub jak jest laikiem to Pentium III.
Do gier samym FPU nic nie zdzialasz. Za ok. 1000 zl kupisz lepszy sprzet na
Super 7 niz na Slot 1.

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl