Problem z pamiecia...

Autor: Szymon Janicki (janicki_at_onet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 15:05:55 MET

Witam,

Mam ostatnimi cazsy problem z pamiecia, przynajmniej wszystko wskazuje na
to, ze jest to wina pamieci...

Mianowicie zajmuje sie grafika komputerowa i uzywam takich narzedzi jak
Photoshop, Corel i itp. Jakies 2 miesiace temu, zmienilem kompa na PIII500
ze 128MB RAM'u, 2 dyski - sigejty - 3.2 i 2.1.
Po zloeniu komputera i zainstalowaniu windozy wszystko chodzilo cacy, moglem
otwierac programow ile wlezie nie martwiac sie ze cos zacznie mi zwalniac...

Niestety od jakiegos czasu, system laduje mi sie potwornie dlugo, a podczas
uzywania samego Photoshopa, gdy wlaczam Outlooka laduje mi on tylko np. 800,
czy 600 wiadomosci ze skrzynki odbiorczej (a w rzeczywistosci jest ich ponad
1200).

Innymi objawiami sa m.in.

Gdy mam wlaczonego Photoshopa i Outlooka i klikam na polaczenie to system
wywala mi blad o braku miejsca na wykonanie zadania.

Gdy obrabiam jakas grafike w PS to system wywala okienko o braku miejsca na
dysku C: (na tym mam ustawiony scratch disk w PS) i chce mi go porzadkowac.

Czasami tez, gdy chce zapisac jakis plik w PS to pokazuje mi on blad o braku
miejsca na dysku, gdy w rzeczywistoci ma on jeszcze 150MB wolnego
(przestrzen ta jest uzywana przez scratch'a? Przeciez otwratego mam tylko
PS'a a obrabiana grafika zajmuje jedynie 3MB)

Czego to moze byc wina? Dysku? RAM'u (przy starcie kompa wykrywane jest
normlanie ~130)? Zawalonego systemu?

Prosze, pomocy! Juz dluzej tak nie wytrzyam :)

Pozdrawiam,

Szymon Janicki

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl