Re: od czego komputery sie wieszaja (do "brainstorm-u")

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 12:28:51 MET

Mr. Free napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
(...)

>Otoz tu sie mylisz. Wiekszosc bledow popelniaja tworcy systemu
(...)

Ale ma duzo racji :-)
znakomita wiekszosc uzytkownikow zwlaszcza tych ktorzy maja
dostep do sporej ilosci pirackiego oprogramowania i gier
a wiec maja malo czasu - podczas instalacji machinalnie
naciskaja wszystkie OK, NEXT, Continue itp. i sa potem
zaskoczeni ze cos im sie w systemie dziwniego uruchamia
albo cos sie sypie itd. itp.
mialem kiedys smieszny przypadek - pozyczylem znajomemu
program (nie ukrywam ze piracki) ktory mial napisanego przez
piratow instalatora i w czasie instalacji podawal numer seryjny
(zreszta krociutki), ktory nalezalo wpisac pare okienek dialogowych
dalej - no coz - znajomy probowal podobno kilka razy zainstalowac
ale mu sie nie udalo bo w pewnym momencie instalator pytal go
o numer seryjny ktorego nie znal !!! a program mial byc skrakowany
i co za dziadostwo mu pozyczam itd. itp. :-))))

wiec juz nie pozyczam :-)
pozdrawiam
DR