Re: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 12:28:50 MET

Mr. Free napisał(a) w wiadomoœci: <1bil5s0o10k6aeljihq4loudhb624binic_at_4ax.com>...
(...)
>tylko na ilosc. Jezeli jednak piszesz o Philipsach made by Tayio Yuden
>Company to normalne bo jest to jedna firm robiacych najlepsze cdr'y.
>A co do tego jakie plytki sa najlepiej czytane przez roznej masci
>odtwarzacze audio to wg mnie tylko te ze zlota warstwa odblaskowa.
>Moje ulubione to Teac, Traxdata i Kodak, ale niestety tych dwoch
>pierwszych dawno nie widzialem na sklepowych polkach...

helou,
a gdzie na plytce natenprzyklad TRAXDATA zobaczyc kto produkuje ?
obmacalem ja ze wszystkich stron i od srodka i jedyne co wiem
to jaki jest kod paskowy (zaczyna sie od 5) i part number TXG874
swoja droga to chyba najlepsze plytki (zlote i support 8X)
zakupilem je ostatnio po 6 pln, sa rowniez RW po 12pln :-)) tylko
nie pamietam czy 2X czy 4X

pozdrowionka
DR