Re: od czego komputery sie wieszaja (do "brainstorm-u")

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 02:32:33 MET

On Sat, 18 Dec 1999 11:28:51 GMT, "Dark Rider" <NOSPAMrider_at_krakow.cc>
wrote:

>(...)

Zgadzam sie.
Przeciez mozna napisac program bez bledow.

>mialem kiedys smieszny przypadek - pozyczylem znajomemu
>program (nie ukrywam ze piracki) ktory mial napisanego przez
>piratow instalatora i w czasie instalacji podawal numer seryjny
>(zreszta krociutki), ktory nalezalo wpisac pare okienek dialogowych
>dalej - no coz - znajomy probowal podobno kilka razy zainstalowac
>ale mu sie nie udalo bo w pewnym momencie instalator pytal go
>o numer seryjny ktorego nie znal !!! a program mial byc skrakowany
>i co za dziadostwo mu pozyczam itd. itp. :-))))

Moze by mu dac DEBILA ?. nawet moj znajomy, ktory potrafi tylko
odpalic kompa (swoja droga fajny gosc) i kliknac setup.exe (np. Tomb
Rider IV) wie co to Crack lub serial i co sie z tym robi.