Re: od czego komputery sie wieszaja (do "brainstorm-u")

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 12:28:51 MET

Jerzy Tarasiuk napisał(a) w wiadomości: ...

>To wiem (ale zapisalem). A od czego jeszcze?

od sprzezenia zwrotnego :-))
tzn. zapuszczam zeby cos sie robilo ale robi sie dlugo
wiec niecierpliwa bestia we mnie zapuszcza cos nastepnego
w efekcie czego wszystko idzie jeszcze wolniej
[...]

i tu nastepuje krach systemu :-)))) (aha - nie jest to linux :-)))
pozdrowionka
DR
p.s.
a ja zawsze mam niestety pomysl zeby cos robic jak robi sie cos :-))