Re: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 00:43:47 MET

>Nie twierdze, ze moj Panasonik jest swietny ( a wrecz przeciwnie), ale
>ze krazki Philipsa sa rewelacyjne, gdyz zawsze masz pewnosc, ze
>zostana odczytane nawet na najgorszym sprzecie.

Jezeli piszesz o Philipsach made by Ritek Co. (czerwony nadruk) to
niestety jak wszystkie inne produkcje tej fabryki jest to totalny
chlam. Ritek Co. produkuje cdr'y masowo, nie patrzac na ich jakosc
tylko na ilosc. Jezeli jednak piszesz o Philipsach made by Tayio Yuden
Company to normalne bo jest to jedna firm robiacych najlepsze cdr'y.
A co do tego jakie plytki sa najlepiej czytane przez roznej masci
odtwarzacze audio to wg mnie tylko te ze zlota warstwa odblaskowa.
Moje ulubione to Teac, Traxdata i Kodak, ale niestety tych dwoch
pierwszych dawno nie widzialem na sklepowych polkach...