S3 Creative Savage4 -pytanka

Autor: dzynio (dzynio_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 03:47:20 MET

Witam
Mam dwa pytanka do uzytkownikow tej karty (sam mam ja od niedawna)
1. Czy nie bylo problemow z orginalnymi drivery z plyty (v1.0 ), u mnie nie
działaja poprawnie, grafika sie czasami knoci (TR4 sie wiesza), stacja
dyskietek(!) nie chce pracowac poprawnie - po zmianie driverow na ogolne do
s3 jest ok.
2. Odnosze wrazenie ze karta sie przegrzewa - byc moze mi sie tylko wydaje -
ale po dotknieciu palcami radiatora od procka k. graf jest on dosyc goracy-
nie na tyle zeby niemozna bylo utrzymac palcow (z powodu goraca) dluzszy
czas, ale jednak parzy. Zauwazyle tez dziwne zawieszanie sie komputera
(zawiesza sie grafika, muzyka dalej gra, nie dziala crtl+alt+del) przy
unrealu pomoglo otwarcie obudowy.
Ewentualne sugestie, rady prosze na dzynio_at_poczta.onet.pl

pozdrawiam
dzynio