Re: S3 Creative Savage4 -pytanka

Autor: Tomasz Byczek (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 01:18:53 MET

Hejka !

Sensory włożyłem pomiędzy żeberka radiatora tak jednak żeby dotykały
powierzchni zetkiętej z procem. Podejrzewam że strata ciepła w takim
układzie była mniejsza niż przy normalnych odsłoniętych żeberkach więc było
cieplej. Możliwe także że powierzchnia ta była lekko zimniejsza niż
powierzchnia samego proca gdyż jednak jest to radiator który jest chłodzony
. Różnice mniej więcej się pokrywały. Ale te pare procent tolerancji zawsze
można uwzględnić