Re: S3 Creative Savage4 -pytanka

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 08:51:31 MET

dzynio <dzynio_at_friko.onet.pl> napisał:
> Witam
> Mam dwa pytanka do uzytkownikow tej karty (sam mam ja od niedawna)
> 1. Czy nie bylo problemow z orginalnymi drivery z plyty (v1.0 ), u mnie nie
> działaja poprawnie, grafika sie czasami knoci (TR4 sie wiesza), stacja
> dyskietek(!) nie chce pracowac poprawnie - po zmianie driverow na ogolne do
> s3 jest ok.

Generalnie należy używać najnowszych sterowników referencyjnych lub
jakiegoś zestawu sterowników podkręcanych (Fachmana, Rizen).

> 2. Odnosze wrazenie ze karta sie przegrzewa - byc moze mi sie tylko wydaje -
> ale po dotknieciu palcami radiatora od procka k. graf jest on dosyc goracy-
> nie na tyle zeby niemozna bylo utrzymac palcow (z powodu goraca) dluzszy
> czas, ale jednak parzy. Zauwazyle tez dziwne zawieszanie sie komputera
> (zawiesza sie grafika, muzyka dalej gra, nie dziala crtl+alt+del) przy
> unrealu pomoglo otwarcie obudowy.

Ja u siebie założyłem na radiator wiatrak od 486 --- nie dlatego, że
coś nie działało, ale aby uzyskać większe możliwości podkręcenia.

> dzynio

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk