Re: S3 Creative Savage4 -pytanka

Autor: Tomasz Byczek (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 23:30:49 MET

Hejka !

Jeżeli ustawiasz koleś mem na 143Mhz i proca na 125 to co się dziwisz?
Grzeje się i już a jak jej za gorąco to kup jej na gwiazdkę wentylatorek od
Pentium lub Celka. Kłopot rozwiązany. Mierzyłem temperaturę proca grafa
elektoronicznym termometrem z sensorami. Przykleiłem do proca i miał od 40 C
po starcie Wina do 58 C po 1/2 godz. Q3A.

Może twoja płyta główna ma problemy z tą kartą. U mnie na BX śmiga i zero
zwisów.