Re: Sylwester 2000 w Paryżu i ...komputer

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 22:08:40 MET

Dnia Wed, 15 Dec 1999 15:58:28 -0000 , "Maciej M."
<muras_at_wsi.edu.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi
napisał:
>tbg napisa?(a) w wiadomoÂści: ...
>Nie kupuje armady tylko jakis stary 486 . Paryz bede splacal siostrze przez
>najblizsze 2-3 miesiace, nie chwale sie bo nie mam czym, poza tym wyslalem
>list na grupe DYSKUSYJNA, zeby wywiazala sie jakas ciekawa dyskusja na temat
>wplywu kompow na nasze zycie, ktora moze wniosla by cos nowego (moze
>faktycznie list byl na pograniczu tematyki grupy, ale jak znasz jakas lepsza
>to prosze daj znac).

owszem znam i to twoje tłumaczenie (Maciej M.) jest (IMHO) śmieszne .

NTG

ps. (układy rodzinne to nie ta grupa) , jak byś tą grupę poczytał
przynajmniej przez miesiąc (może dwa) to na pewno byś takiego posta
mnie wysłał. jeszcze raz NTG