Re: Sylwester 2000 w Paryżu i ...komputer

Autor: Maciej M. (muras_at_wsi.edu.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 16:47:48 MET

Bardzo dziękuje za wszystkie odpowiedzi na mój prowokacyjny nieco
 list, był on przejawem małego spaczenia zawodowego (6-10
h/dziennie przy kompie), chociaż myślałem że bardziej mi się od was
oberwie.
Po wtóre chciałem zobaczyć czy w internecie są jeszcze normalni
zdrowo myślący ludzie, i bardzo mnie cieszy że są.
Może wyjaśnie teraz że notebooka brać nie zamierzam, a na prezent
kupiłem już komplet eleganckiej bielizny (mam nadzieje że tym razem
trafiłem), a komputer dam 2 dni wcześniej, ale nie dlatego że chce
narzucić swój sposób myślenia, ale dlatego że się jej przyda ( choćby
do pisania pracy dyplomowej).

Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Maciek