Re: Sylwester 2000 w Paryżu i ...komputer

Autor: Maciej M. (muras_at_wsi.edu.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 16:58:28 MET

tbg napisał(a) w wiadomości: ...
>Użytkownik Maciek <muras_at_wsi.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:835p4j$6ia$1_at_dino.wsi.edu.pl...
>
>Napisales tego posta po to zeby przedstawic swoje problemy, ktore sa
>kompletnie ntg na pcp, czy tez po to zeby pochwalic sie, ze kupujesz armade
>i jedziesz do Paryza?
>Tomek

Nie kupuje armady tylko jakis stary 486 . Paryz bede splacal siostrze przez
najblizsze 2-3 miesiace, nie chwale sie bo nie mam czym, poza tym wyslalem
list na grupe DYSKUSYJNA, zeby wywiazala sie jakas ciekawa dyskusja na temat
wplywu kompow na nasze zycie, ktora moze wniosla by cos nowego (moze
faktycznie list byl na pograniczu tematyki grupy, ale jak znasz jakas lepsza
to prosze daj znac).

Pozdr.