Re: Fat32 na Fat16 jak?

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 19:41:36 MET

Tomek Floyds wrote:
[...]
> Więc pytanie. Jak zmienić Fat32 na Fat16 na zupełnie gołym kompie, żeby
> uruchomić Mks_vira, i z powrotem z Fat16 na Fat32 po "wyleczeniu" dysku?
[...]

Możesz przecież zdjąć partycję fdiskiem i założyć na nowo przy
wyłączonej obsłudze dużych dysków (albo PQMagic), ale możesz mieć
Spirita - wtedy nic to nie da. Żadnym antywirem (NAV, MCAfee, MKS) ani
fdisk /mbr nie udało mi się go wywalić. Siedzi to to w MBR i nawet
usuwanie i zakładanie partycji nie wywaliło go. Pół dnia się męczyłem i
w końcu wpadłem na pomysł zainstalowania BSL (http://bsl.comart.com.pl/)
który instaluje się właśnie w MBR - nadpisał spirita :)))
Potem fdisk /mbr i już BSL nie było (kumpel nie chciał go - ja wręcz
przeciwnie ;)

Pozdrawiam i powodzenia,

--
      Kaizen