Re: HP DJ 815 czy Epson Stylus Color 740?

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 20:05:44 MET

Jacek Frankowski napisał(a) w wiadomości:
<83dscr$eot$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Nie wiem co wybrać HP DJ 815 czy Epson Stylus Color 740?
>Może ktoś ma doświadczenia z w/w drukarkami?

Z Epsonem moze wystapic tego rodzaju problem ze walnie glowica a to cenowo
ponad polowa drukarki. W Hp glowica jest razem z atramentem a ceny
atramentow do obydwu drukarek sa na podobnym poziomie wiec moj wybor to HP.

Dodam jeszcze ze serwisy do obydwu drukarek sa rownie nierzetelne wiec nie
stanowi to kryterium roznicujacego wybor