Fat32 na Fat16 jak?

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 18:44:28 MET

Otóż spotkałem się dzisiaj z takim problemem u kolegi.

Znajomemu rozsypał się Windows 98 PL i postanowił go zainstalować ponownie.
Jak należy sformatował dysk C: (ma tylko 1 partycję).
Po formacie odpalił setup.exe z instalatora Win 98 PL. Instalator zaczął
skanować dysk, po czym (po skanie) instalacja została przerwana bo wykonano
jakieś (??)
nieprawidłowe polecenie.
Komp był po formacie, wystartowany z czystej (nowej) dyskietki startowej,
więc nic mi innego nie przychodzi do głowy jak wirus na boot sektorze dysku.
(Jeśli ktoś myśli inaczej proszę o sugestie). Z pracy zabrałem dysk botujący
się z programem MKS_vir pod DOS, z nadzieją, że odpale program, znajdę
robala i go wytępie.
Program uruchomiłem, i co widzę... nie widać dysku C:. Połapałem się, że
dysk formatowany był pod Fat32 a pewnie Mks_vir dla Dos "widzi" tylko dyski
na Fat 16.

Więc pytanie. Jak zmienić Fat32 na Fat16 na zupełnie gołym kompie, żeby
uruchomić Mks_vira, i z powrotem z Fat16 na Fat32 po "wyleczeniu" dysku?
Lub.
Jak skasować, lub sformatować dysk z boot sektorem?? Albo w ogóle co robić
???

Proszę o pomoc, bo wiedza moja w tym zakresie nie przynosi mi dobrych
rezultatów.

Wielkie dzięki za wszystkie rady.

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)