Re: Fat32 na Fat16 jak?

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 22:29:58 MET

> ale możesz mieć
> Spirita - wtedy nic to nie da. Żadnym antywirem (NAV, MCAfee, MKS) ani
> fdisk /mbr nie udało mi się go wywalić

Oj, Kaizen, a Spirit to przeciez takie nieszkodliwe badziewie :-)
BTW Usowa sie prosto - boot z systemowej (_niezainfekowanej_)
i wtedy fdisk /mbr :-)
Albo mks_vir i skanuj
Albo mks_vir i zaawansowane, nadpisz Tablice Patrycji czy jakosto sie tak
nazywalo (w kazdym razie naciskalo sie AFAIK P).
Ja mialem ostra jazde kiedys z Onehalfem (poleglem) i takim pasqdnym
no-name multipartitem z stealth, chyba nawet uzywal tunnelingu
do wyjecia oryginalnych wejsc do procedur obslugi przerwan.
Tutaj juz wygralem, dzieki 'trikowi' 2F/13. Ale wszystkie dyskotki wywalilem
'dla pewnosci'. Bydle bylo okropne. A skapnolem sie zupelnie przez
przypadek:
listowalem katalog a w drugim okienku mialem NC i jeden plik mial rozna
dlugosc
tu i w NC. Gdzyby nie ten 'bug' wirusa to bym nawet nie wiedzial co jest :-)

--
Literki bah! aktualnie sponsoruja:
http://azyl.chrobot.krakow.pl/