Odp: Padly pamieci czy blad P III ?

Autor: dareczek (dareczek_at_cz.top.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 09:33:31 MET

a gdzie masz podpiety dysk na jaki kontroler i sprawdz czy ci widzi dysk
jezeli masz podpiety na na ultra 66, moj IBM i ten kontroler tez sie nie
lubia i tak jak mowiles startuje komp co jakis czas jak mu sie chce, na
kontrolerze 33 chodzi i nie mam problemow.

Użytkownik koksik <koksik_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83c305$9nt$1_at_sunsite.icm.edu.pl...