Re: Padly pamieci czy blad P III ?

Autor: koksik (koksik_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 10:16:47 MET

Użytkownik dareczek <dareczek_at_cz.top.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:vzm64.64552$Oo3.1485531_at_news.tpnet.pl...
> a gdzie masz podpiety dysk na jaki kontroler i sprawdz czy ci widzi dysk
> jezeli masz podpiety na na ultra 66, moj IBM i ten kontroler tez sie nie
> lubia i tak jak mowiles startuje komp co jakis czas jak mu sie chce, na
> kontrolerze 33 chodzi i nie mam problemow.

Dysk mam wpiety do wbudowanego w Abita BE6 kontrolera HPT366.
Wgralem najnowszy Bios dla plyty ( przy okazji zawiera najnowszy Bios (?)
kontrolera v.1.21)
oraz najnowsze sterowniki do HPT366 v.1.20 .
Tak wiec raczej nie tu pies pogrzebany.

A propo na jakim ustawieniu ma pracowac dysk ?

UDMA3 czu UDMA4 ?

Pozdrawiam

koksik_at_kki.net.pl