Re: Aparat cyfrowy

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 09:34:29 MET

..machine running, bzz, bzz.., Fri, 17 Dec 1999 02:33:12 +0100, bzz,
bzz ..., Buraq ... bzz, bzz..., wrote :

>Tani = ?
>Casio QV100 i QV300, cena do 1500zl. To dosc tanio.
>Ja polecam Camedie Olympusa (suuper) ale drozszy.
>Swietna jest tez Mavica Sony, szczegolnie ten patent z dyskietkami jest
>fajny.
>Ale Mavice to juz 2500zl i wiecej. Ja swoja kupilem za 3500zl.
no przeciez pisalem ze tani, za ta cene to ja kupuje caly komputer...
powiedzmy ze tani to jest mniej niz 1000zl
no i najwazniejsze - moze byc uzywany
Czyli tak naprawde jak najtanszy

W tej cenie to ja kupie kamerke cyfrowa (za 500zl spokojnie) i jakis
notebook z wejsciem LPT - na notebooku popracuje z godzine a na dysku
200MB nagram maaaase zdjec.

A swoja droga skad takie horrendalne ceny tych aparatow?
W podanych wyzej cenach spokojnie mozna kupic kamery VHS i to nowe, a
przeciez aparat jest duzo mniej skomplikowany.

Ja potrzebuje aparat, ktory da 640x480, minimum 10 zdjec, z lampa
blyskowa i mozliwoscia przeslania tego do komputera.

Marek Nazarko