zmiana partycji dyskowych bez utraty danych

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 09:20:05 MET

Potrzebuję przeorganizować miejsce na swoim dużym dysku (13G)
ale bez konieczności formatowania związanego z utratą danych.

Zastanawiam się więc nad kupnem programu do partycjonowania.
(fdisk oczywiście odpada z oczywistych względów)
Zalezy mi głównie na partycjach FAT16, FAT32 opcjonalnie inne
typy (NTFS i linuxowe). System Win98 i WinNT. Pożądane funkcje
programu to zmiana rozmiaru, konwersja FAT16<>FAT32, itp.

Mam nadzieję, że mi jakoś pomożecie w wyborze pomiędzy:
 - Partition Commander 1.0 (V Communications, $33)
 - Partition Magic 5.0 (PowerQuest, $57)
 - Partition IT (Symantec, $??)

A może próbował ktoś bawić się z darmowymi programi typu:
 - The Patrition Resizer http://members.xoom.com/Zeleps/
 - Ranish Partition Manager http://www.users.intercom.com/~ranish/part/

Używaliście? Nie mieliście przypadkiem jakiś problemów z nimi?

A może znacie coś lepszego, czego nie wymymieniłem tutaj?
Piszcie co wiecie, proszę...