Re: Aparat cyfrowy

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 15:30:08 MET

> no przeciez pisalem ze tani, za ta cene to ja kupuje caly komputer...
> powiedzmy ze tani to jest mniej niz 1000zl
> no i najwazniejsze - moze byc uzywany
> Czyli tak naprawde jak najtanszy

To jakies Casio QV-x.
QV10 kosztuje na pewno ponizej 1000zl, ale odradzam. Brzydkie zdjecia itp.

> W tej cenie to ja kupie kamerke cyfrowa (za 500zl spokojnie) i jakis
> notebook z wejsciem LPT - na notebooku popracuje z godzine a na dysku
> 200MB nagram maaaase zdjec.

I bedziesz z tym jezdzil wszedzie, pstrykal taka kamerka itp?

> A swoja droga skad takie horrendalne ceny tych aparatow?

To IMO jest tak: aparat 640x480 jest tani. A kazda wyzsza rozdzielczosc
powoduje
wzrost ceny. Wiaze sie to (IMO) z skomplikowaniem matrycy CCD.

> W podanych wyzej cenach spokojnie mozna kupic kamery VHS i to nowe, a
> przeciez aparat jest duzo mniej skomplikowany.

Czy ja wiem? Kamery cyfrowe tez zaczynaja sie od okolo 3500zl....

> Ja potrzebuje aparat, ktory da 640x480, minimum 10 zdjec, z lampa
> blyskowa i mozliwoscia przeslania tego do komputera.

QV10 nie ma AFAIK blyskotki :-(
ALe jeli piszesz ze moze byc uzywany, to powinien sie jakis trafic.
BTW Moze popatrz za cenami w BRD - sa duzo nizsze.

--
Literki bah! aktualnie sponsoruja:
http://azyl.chrobot.krakow.pl/