Re: Aparat cyfrowy

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 22:33:40 MET

Marek Nazarko wrote:

> W tej cenie to ja kupie kamerke cyfrowa (za 500zl spokojnie) i jakis
> notebook z wejsciem LPT - na notebooku popracuje z godzine a na dysku
> 200MB nagram maaaase zdjec.
>
> A swoja droga skad takie horrendalne ceny tych aparatow?
> W podanych wyzej cenach spokojnie mozna kupic kamery VHS i to nowe, a
> przeciez aparat jest duzo mniej skomplikowany.
>
> Ja potrzebuje aparat, ktory da 640x480, minimum 10 zdjec, z lampa
> blyskowa i mozliwoscia przeslania tego do komputera.

To polecam Ci zwykły aparat za jakieś 150zł (nie wiem po ile teraz
Zenithy chodzą ;-) ) - będziesz miał ŚWIETNY aparat + jakiś skaner (już
od 199zł + VAT) - za niecałe 500zł będziesz miał takie fotki w kompie,
że dopiero za pare lat postępu technologicznego sprzęt o podobnej cenie
im dorówna! ;-)

--
               Jarosław Kamper
      mailto:jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl