Odp: Jak nagrać CDR na hasło ?

Autor: Andrzej Owczarek (czarnypo_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 01:10:39 MET

Witam

> Proponuje scramdisk: http://www.scramdisk.clara.net/
> Tworzy zaszyfrowany plik do ktorego mozesz kopiowac dane, dostep do
> pliku tylko po podaniu hasla, plik widoczny jako oddzielny dysk.
> Wiele algorytmow szyfrowania.
> W twoim przypadku mozna utworzyc na dysku plik wielkosci plyki CD,
> nagrac do niego dane, ktore chcesz miec zaszyfrowane potem nagrac
> plik na CDR.
> Program jest malutki i freeware.

Dzięki za info .
Jeśli dobrze zrozumiałem program tworzy wirtualna partycje na którą można
nałożyć hasło dostępu do niej .
Czyli nie szyfruje mi samych plików tylko dostęp do tej partycji ?
Jeśli tak to super.Spróbuję było by to świetne rozwiązanie.

A może ktos zna jakis program do nagrywania CD gdzie można załozyć hasło ?

Pozdrowionka Andrzej