Re: Jak nagrać CDR na hasło ?

Autor: Kenn (kenn_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 19:51:23 MET

Andrzej Owczarek napisał(a) w wiadomości:
<86Y54.60455$Oo3.1376393_at_news.tpnet.pl>...
>Witam
>Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby mnie oświecić i podpowiedzieć
>jakim programem mogę sobie nagrywać płytki na hasło ?
>Chciałbym pozatym mieć szybki dostęp do tych materiałów na płytce tak więc
>kompresja zipem czy szyfrowanie samych plików raczej odpada...próbowałem;-)
>Ideałem było by hasło dostępu do odczytu samej płytki..

O czyms takim nie slyszalem

>Chętnie rozważę inne propozycje

Proponuje scramdisk: http://www.scramdisk.clara.net/
Tworzy zaszyfrowany plik do ktorego mozesz kopiowac dane, dostep do
pliku tylko po podaniu hasla, plik widoczny jako oddzielny dysk.
Wiele algorytmow szyfrowania.
W twoim przypadku mozna utworzyc na dysku plik wielkosci plyki CD,
nagrac do niego dane, ktore chcesz miec zaszyfrowane potem nagrac
plik na CDR.
Program jest malutki i freeware.

pozdrawiam
Kenn