Re: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 00:13:44 MET

>Ale chyba tylko na twojej nagrywarce.
>Ja wszystkie plyty audio pale 6x i wav'y po zgraniu z oryginalu i
>backupu sa identyczne co do bitu. Kumpel pali 4x (wiecej nie moze, he
>he) i ma tak samo.

O kurde!!! Wy ciagle z tymi bitami. Jak tez kiedys bylem takim
zapierdzialym teoretykiem, lecz kiedys kumpel wlaczyl mi taka plytke, gdzie
poczatek nagrania byl bardzo cichy i stopniowo sie zglasnial. Ustawil
glosnosc na polowe skali i faktycznie od czasu do czasu slychac bylo jakies
trzaski. Po skopiowaniu tej plyty z dwukrotna predkoscia trzaski t enie
wystepowaly. CD-ROMy maja duzo lepsza korekcje bledow, wiec dlatego po
porownaniu myslisz "plyta identyczna co do bitu" ale dobre ucho uslyszy
trzaski z takiej plyty. Nie twierdze, ze plyta po przegraniu ma szumy - bron
Boze!
Nie wiem czy widziales kiedys w powiekszeniu wglebienia z plyty tloczonej i
nagrywanej. Sa one inne te z nagrywanej maja niereglarne ksztalty i niektore
odtwarzacze CD dodaja wlasnie takie ciche "cykniecia"

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl