Odp: Odp: Nagrywarka LG CD-RW

Autor: Łukasz. (lziezio_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 16:07:11 MET

Użytkownik Artuz <artuzek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:mjz54.56655$Oo3.1281261_at_news.tpnet.pl...

> A można wiedzieć co to za procek, na ile podkręcony i jaką masz płytę?
>
> Artuz

Procek jak juz pisalem mam K6-2 333 Mhz AFR, podkreconego na 350 Mhz(2.3 V
core),
Wiadomosci ze Lg nie wspopracuje z Via MVP3 przeczytalem w jakims dodatku do
pc world , napisane bylo tam ze producent sam ostrzega ze nagrywarka moze
nie dzialac z plytami opartymi o VIA,
 a co do twardzieli K6-2 i Via to dysk Quantum Cx 13 Gb zżera 98 % czasu
procesora przy zapisie (UDMA 2) ,via busmaster zainstalowane ( wlaczane
UDMA) , przy samym DMA troche lepiej.Przy odczycie jest lepiej.....(stary
dysk 1,28 Caviar Pio-4, mode 1 , -> 48 %)
Generalnie przy Via jest wiecej roboty przy instalce systemu ( sczegolnie
Busmaster i Agp) i nie zalezy to od impulsow elektrycznych..zapewniam ... :)
Czyli dziala czy nie w 100 %, ?