Sylwester 2000 w Paryżu i ...komputer

Autor: Maciek (muras_at_wsi.edu.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 16:51:02 MET

Mam pewien problem, otóż nie wiem co zrobić, może przedstawię całą sprawę:
Jedziemy wspólnie (z moją drugą połówką) na Sylwestra 2000 do Paryża (6 dni)
i nie wiem czy mogę zabrać ze sobą komputer (konkretnie taki mały zgrabny
notebook Compaqa z modemem, kupuje już w tym tygodniu).
Moja dziewczyna nawet nie chce o tym słyszeć (tym bardziej że spędzam z
moimi maszynami prawie tyle czasu co z nią - może jest zazdrosna ?).
Oczywiście stacjonarnego komputera bym nie zabrał, ale notebooka, i to
takiego co 2kg waży ?
Z drugiej strony nie chcę jej urazić, tym bardziej że 1.1.2000 będziemy
mieli rocznicę poznania się (było to rok temu, miałem wtedy jeszcze
P200).
Acha i jeszcze jedno. Czy wypada żebym dał jej w prezencie pod choinkę
...komputer (znajommy ma do sprzedania okazyjnie P75,a Ona ma wysłużonego
386/2MB ram i dysk 40 MB, a może obrazi się jak dostanie starego p75 i
lepiej nie kupować komputera tylko może jakiś notes elektroniczny ?).
A co sądzicie o inteligentnych budynkach ? ( dla mnie to ułatwienie życia a
Monika upiera się, że w naszym przyszłym mieszkanku nie chce być
kontrolowana przez maszynę).

Maciek