Re: Sylwester 2000 w Paryżu i ...komputer

Autor: Adamus (adamus_at_medianet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 06:40:23 MET

Maciek napisał(a) w wiadomości: <835p4j$6ia$1_at_dino.wsi.edu.pl>...
>Mam pewien problem, otóż nie wiem co zrobić, może przedstawię całą sprawę:
>Jedziemy wspólnie (z moją drugą połówką) na Sylwestra 2000 do Paryża (6
dni)
>i nie wiem czy mogę zabrać ze sobą komputer (konkretnie taki mały zgrabny
>Acha i jeszcze jedno. Czy wypada żebym dał jej w prezencie pod choinkę
>...komputer

To juz traci zboczeniem. Nie dosc, ze chcesz brac komputer do lozka to
jeszcze chcesz nim obdarowywac.
NIe wszystkich interesuje to co Ciebie i nie mozna narzucac komus (zwlaszcza
bliskiemu) swoich zainteresowan.
Zawsze musi byc aurea mediocritas.

Pozdrawiam,
Adam B.