Re: Sylwester 2000 w Paryżu i ...komputer

Autor: Michal Koziara (kozz_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 18:14:28 MET

W dniu Tue, 14 Dec 1999 16:51:02 +0100, "Maciek" <muras_at_wsi.edu.pl>
napisał(a) w wiadomości <835p4j$6ia$1_at_dino.wsi.edu.pl>
>Mam pewien problem, otóż nie wiem co zrobić, może przedstawię całą sprawę:
>Jedziemy wspólnie (z moją drugą połówką) na Sylwestra 2000 do Paryża (6 dni)
>i nie wiem czy mogę zabrać ze sobą komputer (konkretnie taki mały zgrabny
>notebook Compaqa z modemem, kupuje już w tym tygodniu).

Nie, nie i jeszcze raz nie !
Jedziesz z dziewczyną na Sylwestra do Paryża i sądzisz, że nie
wytrzymasz niecałego tygodnia bez kompa ???
Są inne przyjemności w życiu ;-)))

>Moja dziewczyna nawet nie chce o tym słyszeć (tym bardziej że spędzam z
>moimi maszynami prawie tyle czasu co z nią - może jest zazdrosna ?).

I wcale się jej nie dziwię...

>Oczywiście stacjonarnego komputera bym nie zabrał, ale notebooka, i to
>takiego co 2kg waży ?

Tu chodzi o wagę problemu, a nie komputera :-)

>Z drugiej strony nie chcę jej urazić, tym bardziej że 1.1.2000 będziemy
>mieli rocznicę poznania się (było to rok temu, miałem wtedy jeszcze
>P200).

To tym bardziej nie bierz.
BTW liczysz długość związku w zmianach komputera ? ;->>>

>Acha i jeszcze jedno. Czy wypada żebym dał jej w prezencie pod choinkę
>...komputer (znajommy ma do sprzedania okazyjnie P75,a Ona ma wysłużonego
>386/2MB ram i dysk 40 MB, a może obrazi się jak dostanie starego p75 i
>lepiej nie kupować komputera tylko może jakiś notes elektroniczny ?).

Zgodzę się z Paulem - nie dawaj jej komputera pod choinkę.
Jeśli chcesz, by miała coś nowszego, po prostu daj jej to bez okazji,
po uprzednim uzgodnieniu tego z nią.

>A co sądzicie o inteligentnych budynkach ? ( dla mnie to ułatwienie życia a
>Monika upiera się, że w naszym przyszłym mieszkanku nie chce być
>kontrolowana przez maszynę).

NTG - przynajmniej w przypadku s-v.

FUT

>Maciek