Re: Czy slot 1 to nieporozumienie?

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 16:50:32 MET

Dnia Thu, 09 Dec 1999 11:05:42 +0100, Artur Czeczko <artur.czeczko_at_pse.pl>
napisał:

>Cześć!

Cześć :)

>Miałem kiedyś zagwozdkę - po włączeniu zasilania komputera oprócz
>kręcenia
>się wiatraczków i chyba zapalenia się jakiejś diody nic się nie działo.
>Żadnych dźwięków, nic na ekranie. Długo trwało, zanim doszedłem, co jest
>grane. Okazało się, że procesor nie może być wciśnięty do końca, bo
>wtedy coś nie łączy. Kto wymyśla takie niedopracowane standardy??
>Gdyby to była jakaś tania płyta albo tania przelotka, to jeszcze
>mógłbym zrozumieć, ale to Abit + Celeron.

1. Też to u siebie przerabiałem (co się najadłem strachu, to moje, choć niby
było wszystko świeżutko z TCH przywiezione). BH6 + c300a. To było w
październiku zeszłego roku. Dokładnie ten sam objaw.

2. Ostatnio montowałem koledze ip166mmx + płyta lucky star TX (AT) w starej
obudowie. Niewiele dziurek na te takie fajne plastikowe bolce było tam,
gdzie trzeba. No ale w końcu jesteśmy profesjonalistami, tak? ;) Więc jak
się montuje sprzęt: składam MB+CPU+grafika+RAM na zewnątrz obudowy,
podłączam, widzę - działa, no to wkładamy do środka. Pstryk - nic. Ciemność.
U mnie nawet nie kręcił się wiatraczek.

Co dziecko zrobiło?

Płyta była tak dociśnięta, że lutowanie Socket7 od spodu płyty zwierało się,
tak "na pałę" z obudową :)))

Aha, nic się nie spaliło.

>A najgorsze chyba jest to, że już się uzależniłem od komputera... :-(

Eeee tam...

"Who needs friends, when you have bots."

;-p

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl