Re: ASTER i Internet

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 16:50:34 MET

Dnia Thu, 09 Dec 1999 12:22:42 +0100, Tomasz Sopylo <airwolf_at_astercity.net>
napisał:

>Wg. regulaminu - nie można.
>Ale oczywiście da się założyć, tylko, że o ile nie masz widocznego
>z zewnątrz (niezamaskowanego) numeru IP, to będą z niego mogły
>korzystać jedynie osoby podłaczone do tego samego modemu co ty.
>
>PS. Do takich pytań służy grupa astercity.ogolne na serwerze
>news.astercity.net!!!!!!

Tak w ogóle, to jak was gnębią w tym AsterCity za "manie" IP na stałe, to
skorzystajcie z dobrodziejstwa, jakim jest DynIP (www.dynip.com).

To nie jest uzługa bezpłatna, ale w razie problemów służę "patchem"...
(niestety, mam tylko pod windowsy)

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl