Re: Odp: zwarcie!!!

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 20:30:12 MET

Witold Masznigut napisał(a) w wiadomości:
<38543a86.1037184_at_news.tpnet.pl>...
>Dnia Fri, 10 Dec 1999 13:25:01 GMT , z klawiatury "Wigwam"
>
>była to moja pierwsza myśł po przeczytaniu tamtego postu
>(bez wgłebiania się :))) , ale twoje wyjaśnienie jest sensowne i ma
>rację bytu :)

Bezpieczniki?
Różnie wyglądają. Czasami jak kondensator ceramiczny (pastylka),
czasem jak dioda (czarne podłużne), ale teraz częściej są SMD o
wymiarach ok. 3x5mm i koloru zielonego. W dodatku każdy bezpiecznik
oznacza się literką F w nadruku na płycie. Czasami także jest
narysowany symbol - jeden okres sinusoidy.
Znajdziecie?
Ja lutowałem zamiast niego bardzo cienki drucik, ale można wlutować
bezpiecznik topikowy (kolosalne rozmiary :-) o wartości ok. 500 mA

--
Grzesiek Gajewski alias Gayos
gayosek_at_free.com.pl | http://www.free.com.pl/gayosek