Re: Problemy z Riva TNT 2 Vanta 32 mb

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 14:31:27 MET

Dnia Fri, 10 Dec 1999 08:27:52 GMT , z klawiatury "mista"
<mista_at_zt.lomza.tpsa.pl> wyszło :
>Witam
>Ponownie prosba o rade. Mam problem z instalacja w/w karty na plycie FIC
>503+ z procesorem AMD K6 2 400 MHz, monitor Daewoo CMC X1427X, zainstalowany
>ostani sevice pack do chipsetu VIA oraz ostatnia wersja detonatora. Po
>restarcie komputera i pokazaniu sie ekranu startowego Win98 ekran monitora
>staje sie czarny i komputer przestaje reagowac na cokolwiek.
>bardzo prosze o pomoc
>mita

Dnia Fri, 10 Dec 1999 13:47:22 +0100 , z klawiatury "LucaS"
<lucas_at_copycom.torun.pl> wyszło :
>Jest to chyba problem z chipsetem via ktory nie wspiera agp x2

wspiera ,wspiera a już ta płyta to na 99%
ale przyczyny tego padu nie potrafię wytłumaczyć.service packi
zainstalowane,winda>95 ,może kwestia sterowników,taką vantę
instalowałem na dfi i nie było problemów .
A przydzieliłeś irq dla vga w biosie ?

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090