Odp: TO JUZ ZACZYNA BYC NUDNE!

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 12:08:20 MET

> zgadzam sie z toba. ale co mozesz z takimi zrobic?
No własnie i to taki bezradny apel. Ponoc ludzie sie denerwuja jak nie moga
nic zrobić. :-)
A tak na serio to mozna im nie odpowiadać lub pisać adres archiwum grupy.

>moim zdaniem w
> wiekszosci (ogromnej) przypadkow to ludzie, ktorzy nie czytaja tej grupy
> regularnie, tylko jak maja problem to bez zastanowienia sla te
> beznadziejne posty i czekaja.
Teraz ja sie z toba zgadzam. Tylko że nawet netykieta mówi o tym że aby
zabierac głos na liscie dyskusyjnej to nalerzy ja przez jakis czas czytac.
Czyli mówiac ogólnie oni łamia zasady netykiety. A takie postepowanie
powinno byc potepione.

> i tu mala rada dla takich:
> kiedy ja mam problem, to szukam w archiwum grupy (lub archiwum news na
> www.deja.com).
> dlaczego ten sposob jest lepszy?
> wystarczy tyle, ze odpowiedz mam po 5 minutach, a wysylajac na liste
> musialbym czesto czekac do nastepnego dnia. do niektorych to jednak nie
> trafia. :(
Bo oni napisza sobie post w domu a podłanczja sie do netu na krótko tak aby
tylko wysłać poczte i odebrac nowe posty z listy w ten sposób ma jeden
impuls a nie poszukiwania które moga trwac o wiele dłuzej.

> ja takich ignoruje (chociaz tez mnie to do szalu doprowadza i czasami
> nie wytrzymuje)
Ten post jest najlepszym dowodem ze nie tylko ty.

--
Pozdrawiam