Re: TO JUZ ZACZYNA BYC NUDNE!

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 21:54:34 MET

The EaGle wrote:

> Co dzien to samo pytanie, powiem wiecej kilka takich samych pytan.
> "jaka jest najlepsza nagrywarka?"
> "jaki dysk jest najlepszy?"
> "jaki jest nalepszy 1x" monitor?"
(...)

zgadzam sie z toba. ale co mozesz z takimi zrobic? moim zdaniem w
wiekszosci (ogromnej) przypadkow to ludzie, ktorzy nie czytaja tej grupy
regularnie, tylko jak maja problem to bez zastanowienia sla te
beznadziejne posty i czekaja.
i tu mala rada dla takich:
kiedy ja mam problem, to szukam w archiwum grupy (lub archiwum news na
www.deja.com).
dlaczego ten sposob jest lepszy?
wystarczy tyle, ze odpowiedz mam po 5 minutach, a wysylajac na liste
musialbym czesto czekac do nastepnego dnia. do niektorych to jednak nie
trafia. :(

ja takich ignoruje (chociaz tez mnie to do szalu doprowadza i czasami
nie wytrzymuje)

           Regards, [hk]
+--
| WWW: http://hop.to/hk