Odp: TO JUZ ZACZYNA BYC NUDNE!

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 12:08:21 MET

> mam tylko jedno pytanie odnosnie poruszonej kwestii:
> jakie pytania w takim wypadku powinny znajdowac sie na tej grupie ???

Zastanów sie jezeli np 50-70osób na tej grupie to jej stali bywalcy i ciagle
widza te same pytania to nie wydaje ci sie ze to moze ich przyprawic o
nudnosci?
Jeżeli ktos chce o cos zapytac to przeciez nie ma problemu - lista jest dla
wszystkich. Jednak niech najpierw przejzy archiwum grupy i sprawdzi czy aby
to pytanie nie jest poruszane dosc czesto, a wtedy moze je znalesc takze i w
FAQu grupy. To noramlne postepowanie a nie pytac od razu jak sie ma jakis
problem. Inna sprawa ze czesc z zadawanych pytan jest normalne zamieszczona
w instrukcji obsługi urzadzenia. Przykładem moze być: "jak zainstalowac
modem?" albo "czy CD-Recoreder trzeba kupowac z programem do nagrywania?" to
typowe pytania.
Odpowiedzia na takie pytania powinna być: RT(F)M i na tym koniec.

--
Pozdrawiam