Re: NIe wiem co jest grane !

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 20:33:02 MET

> I teraz zaczšł się problem:
> - jakakolwiek próba instalacji IE 5.0 Office'a 97 lub 2000 kończy się po
> pewnym czasie wyrzuceniem znanego nieboieskiego ekranu z napisem raz o
> jakimo VXD raz o CACHE ...
>
> - ponowne uruchomienie instalacji od nowa nie zdaje rezultatu, po dwóch
> próbach system pada !!!

Na 100% jest to wina pamieci, prawdopodobnie walnieta jedna z kosci...
Mialem identyczny (slownie: identyczny) przypadek. Tak, tak; VXD, cos o
Cache... Pamiec widzial cala, ale gdy zaczynala sie ona zapelniac (tez mam
128) - wlasnie podczas instalacji Office :-) (pozniej sprawdzalem inny
soft - to samo) - zwis! Nic nie pomoglo... Trzy razy przeinstalowywalem
system... W koncu rozebralem kompa, wycignalem pierwsza z brzegu kosc (jakas
32'ka) odpalilem maszyne, pobawilem sie troche, pomeczylem go i nic...
Odnioslem gnata do sklepu, przynioslem nowego i zagralo.