Re: Nagrywarki?

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 18:55:01 MET

> Wszyscy polecaja dzis Teaca (sam mam) i Plextora.
> Za 1000 zl powinienes kupic teaca 6/24 i kontroler SCSI.
> IMHO nie ma sensu kupowac nagrywarki IDE.

Tak sie zastanawiam - dlaczego koniecznie SCSI...? Bron boze nie chce tego
negowac - znam zalety SCSI, ale... od czasu do czasu wypalam cos na Yamaszce
EIDE i prawde mowiac nie mialem zadnych problemow z transferem czy czyms
takim... Zadam wiec pytanie; co robicie na kompie, podczas wypalania plyty
na nagrywarce SCSI... gracie w gry, renderujecie??? Jakos nie moge sobie
tego wyobrazic... ja nawet na SCSI nie bawilbym sie chociazby Wordem (raczej
pewnie z braku doswiadczen z tego typu wypalarkami)...