Re: NIe wiem co jest grane !

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 09:53:19 MET

Pisząc z ogonkami ustaw kodowanie na ISO (środkowoeuropejski), które jest
standardem w I-necie, a nie na Windows.
Pozdrawiam

Jacek Śliwa
jacintoo_at_poczta.onet.pl
sliwa_at_alpha.sggw.waw.pl
Użytkownik Marcin "STIG" Saldat <stig_at_artists.gfx.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:82p8lv$6se$4_at_sunsite.icm.edu.pl...