Re: Excel - czyli jak to zrobić?

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 20:59:36 MET

Użytkownik De Grejt Kornholio <cornhole_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:kmJ34.37492$Oo3.856751_at_news.tpnet.pl...
> Witam
>
> Chciałbym, żeby Excel zamienił mi pewien zbiór liczb (każda wpisana w
> oddzielnej komórce) - czyli np.: a1=5, a2=7, a3=9, a4=9, a5=9, a6=11,
> a7=12, a8=12, itd.
> na szereg rozdzielczy punktowy - tzn. w jednej kolumnie tabeli wpisał
każdą
> liczbę ze zbioru (każdą tylko 1 raz!) a w komórce obok każdej z nich
napisał
> ile razy występuje ona w zbiorze - czyli w podanym przykładzie efekt
miałby
> być taki:

> [...]

Wypisujesz sobie wszystkie liczby, ktorych ilosc wystapien chcesz znalezc
(niestety nie wiem jak to zrobic automatycznie)... W miejscu, gdzie ma
wystepowac wynik ilosciowy powtorzen danej liczby, wpisujesz formule
=LICZ.JEŻELI(A:A;E1), gdzie A:A to kolumna w ktorej masz wpisane liczby (te
ktore chcesz zliczac), a E1 to wspolrzedne liczby, ktora wpisales do
przeliczenia jej ilosci wystapien... :-) Troche to zakrecone, ale mam
nadzieje, ze zajarzysz...