Re: Nagrywarki?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 01:04:34 MET

On Thu, 9 Dec 1999 18:55:01 +0100, "Marcin \"STIG\" Saldat"
<stig_at_artists.gfx.pl> wrote:

>Tak sie zastanawiam - dlaczego koniecznie SCSI...? Bron boze nie chce tego
>negowac - znam zalety SCSI, ale... od czasu do czasu wypalam cos na Yamaszce
>EIDE i prawde mowiac nie mialem zadnych problemow z transferem czy czyms
>takim... Zadam wiec pytanie; co robicie na kompie, podczas wypalania plyty
>na nagrywarce SCSI... gracie w gry, renderujecie??? Jakos nie moge sobie
>tego wyobrazic... ja nawet na SCSI nie bawilbym sie chociazby Wordem (raczej
>pewnie z braku doswiadczen z tego typu wypalarkami)...

Mam SCSI bo latwiej sie to konfiguruje - wieksza swoboda ...
Oprocz tego jak cos zrzucanm na cdra, to z reguly gram w jakas gre,
czytam newsy, czasem kopuje cos kolesiowi przez siec, itp.
Jak mialem nagrywarke IDE, to nawet myszka strach bylo ruszac.

Jak chcesz IDE to prosze bardzo, nie neguje zalet IDE, ale moje
doswiadczenie zawsz podpowiada mi SCSI .....

pzdr,
Dentarg

--
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/