Re: Nagrywarki?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 11:12:20 MET

On Mon, 06 Dec 1999 23:29:18 GMT, "ZooM" <zoooom_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Witam!!!
>Mam pewne pytanko do szanownych grupowiczów - Jakie 'wypalarki' polecacie
>najbardziej (tak do 1000zl). Zastanawiam sie nad Yamaha CDRW 4416 EIDE. Czy
>ktos ma moze doswiadczenie z tym modelem? Moze polecacie cos innego (tylko
>nie Philips - mam juz swoje zdanie o tej firmie jezeli chodzi o nagrywarki).
>Pozdrawiam i prosze o odpowiedz.
Co drugi dzien to samo pytanie .... nie mogles przejrzec grupy tydzien
wstecz ??
Ale jak nie mogles to Ci powiem w skrocie.
Y 4416 padaja 4/10.

Wszyscy polecaja dzis Teaca (sam mam) i Plextora.
Za 1000 zl powinienes kupic teaca 6/24 i kontroler SCSI.
IMHO nie ma sensu kupowac nagrywarki IDE.

To tyle, mam nadzieje ze starczy, jak chcesz wiecej poczytaj troche
grupe wstecz ......

pzdr,
Dentarg

--