TO JUZ ZACZYNA BYC NUDNE!

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 21:23:34 MET

Co dzien to samo pytanie, powiem wiecej kilka takich samych pytan.
"jaka jest najlepsza nagrywarka?"
"jaki dysk jest najlepszy?"
"jaki jest nalepszy 1x" monitor?"
a to nastepne to juz do szalu mnie doprowadza:
"jak podkrecic celerona?"
Czy na tej liscie 40% ludzi to skonczeni idioci?Czy moze te 40% nie wie
gdzie miesci sie archiwum tej grupy?
Czy to jest tak trudne do znalezienia?
Proponuje aby cos z tym zrobic, albo nie odpowiadac na powyzsze ciagle
ponawiajace sie pytania albo reagowac w sposób zdecydowany na ten typ ludzi.
I jeszcze mala ciekawostka, tydzien temu czyscilem folder grup dyskusyjnych
pl.comp.pecet i w ciagu tego tygodnia naliczylem 5 pytan pt: podkrecanie
celerona i jedno K6 , 4 pytania jaki monitor wybrac, 6 pytan jaka jest
najlepsza nagrywarka i 3 pytania jaki jest najlepszy HDD- do tego doliczyc
kilka odpowiedzi do tych tematów i okaze sie ze co tydzien sciaga sie i
czyta do 100 niepotrzebnych postów.
Nie liczę postów typu :" wiesza mi sie PCet co mam z ty zrobić, dodam że mam
W98se? "
albo "skąd moge zassać upgrade do mojej płyty głównej/grafiki? " są też inne
bardzej beznadziejne jak :
"jestem nowy na tej grupie, jak mam zainstalować modem?".
Te i podobne pytania były tysiace razy przerabiane na liscie i sa w jej
archiwum czy to taki problem je pocztać?!

--
Pozdrawiam