Re: TO JUZ ZACZYNA BYC NUDNE!

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 16:21:53 MET

> Użytkownik The EaGle <theeagle_at_free.com.pl> wystukał(a) na klawiszach
> tak:
> [...]
> hAJ
> No to moze zaczac tworzyc liste zakazanych pytan (poczatek juz jest ). Po
> paru miesiacach zaczniemy sciagac po kilka no kilkanascie postow dziennie
> po roku ... No ale zawsze pozostanie archiwum :))

Kiedys przegladalem, ot tak sobie archiwum listy, jeszcze z czasow kiedy nie
byla podpieta pod newsy. 10 postow dziennie i pytania w stylu "jest tu kto
?" Lza sie w oku kreci.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310