Re: TO JUZ ZACZYNA BYC NUDNE!

Autor: jaras (jarasgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 22:52:05 MET

Użytkownik The EaGle <theeagle_at_free.com.pl> wystukał(a) na klawiszach tak:
> Co dzien to samo pytanie, powiem wiecej kilka takich samych pytan.
> "jaka jest najlepsza nagrywarka?"
> "jaki dysk jest najlepszy?"
> "jaki jest nalepszy 1x" monitor?"
> a to nastepne to juz do szalu mnie doprowadza:
> "jak podkrecic celerona?"
[...]
hAJ
No to moze zaczac tworzyc liste zakazanych pytan (poczatek juz jest ). Po
paru miesiacach zaczniemy sciagac po kilka no kilkanascie postow dziennie a
po roku ... No ale zawsze pozostanie archiwum :))

--
     ______
       jaras