Odp: Odp: P³yty g³owne DFI

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 09:53:27 MET

> i to mo¿e byæ w³a¶nie powodem siczki twojego dysku - fat32 i 83 mhz
> ,jak widaæ samsungi znosz± go podobnie ¼le jak segate
> (wiem z autopsji :)) po warunkiem u¿ywania udma .

Chyba nie. Siedzialem nad tym 2 dni i puszczalem sprzet rowniez bez
podkrecania (400_at_400 - ustawienie w biosie "default"). Nic mi to nie
zmienialo. Ale mysle, ze ten moj dysk jest gowniany :). Probowalem ostatnio
zainstalowac botmanagera i za boga nie mogl sie w partycjach rozeznac.
A jakie karty graficzne instalowales do tych plyt? Slyszalem, ze z chipsetem
VIA moga wystapic problemy z kartami RIVA TNT.

Pozdrufka