Re: Odp: Problem z pamięcią

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 19:36:30 MET

>Użytkownik AWA <awa69_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:SLm34.32862$Oo3.763984_at_news.tpnet.pl...
>niektórych
Dnia Wed, 08 Dec 1999 09:47:11 GMT , z klawiatury "TOM"
<tmi_at_poczta.onet.pl> wyszło :
>Witam
>Dokładnie nie pamiętam, ale chodzi chyba o niezgodność niektórych pamięci ze
>specyfikację pamięci wydaną przez Intela.
>Problem ten parę miesięcy temu był poruszany na tej liście i doczekał się
>wyczerpującego wyjaśnienia.
>Miałem kiedyś taki problem na płycie Intel SE440BX i pomogła wymiana 2*64 na
>1*128 Mb Hitachi.

Całość textu jest IMHO

SPD jest to malutki scalaczek montowany dodatkowo na niektóych
(chyba 100 Mhz i raczej nowszych) kostkach pamięci ,zawierający w
sobie informacje o trybach pracy danej kostki dopuszczalnych i
optymalnych czasach dostępu itd,itp coś jak plg&ply w monitorach
niektóre nowe płyty (Abit , Asus-na pewno) mają możliwość korzystania
z tych informacji odpowiednio dopasowując się do działania pamięci w
tym przypadku wasze płyty posiadają możliwość skorzystania z SPD ale
nie znajdują go w waszej kości pamięci ,więc o tym informują i tyle.

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090