Odp: zwarcie!!!

Autor: WK (wiesiu_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 00:02:17 MET

W pobliżu gniazda klawiatury jest bezpiecznik na zasilaniu klawiatury i
myszy (PS2), wymień go jak masz taki, a jak nie masz to zewrzyj kabelkiem -
ale wtedy musisz obchodzić się z komputerem bardzo ostrożnie

Użytkownik Damian Palka <damian.palka_at_polkomtel.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:19991208103424Z417576-12021+567_at_mercury.newsgate.pl...